FistikliLokumum Ummumuhsin yapılır heralde doktorunuza sorun isterseniz tam bilmiyorum yanlıs biswy söylemeyim
linaninannesiiii Ummumuhsin yapılıyor canım bütün asılarını yaptır sarılık 2. Ayda ancak atacak kendini vücuttan cunku herhangi bir sıkıntı yok yaptır aşıyı
linaninannesiiii Ummumuhsin benım kızımda 5 günlükken fark etti sağlık ocağı sarılık olduğunu ışık tedavisi gördük ama buyun aşıları yapıldı zamanında 2 . Ayda tamamen gectı sarılık
Winnithepooh Ummumuhsin olur bebegime yaptrdik biz uzayan satilik olmuştu o da 6 hafta falan sürmüştü asi yaptılar ama siz danışın sarılık derecesine bağlı dır belki
Yasemin38 Ummumuhsin doktorla tada sağlık ocağındaki ebe ile görüşüp bilgi alman daha doğru olur canım