Kizlar bisey dicem ben şimdi pisher price yürüme arkadaşı almaya karar kıldım dünkü postumu görmüşsünüz dur yurutec mi yürüme arkadasi mi diye bakiyorum da çok pahalı uygun olanlarda da stok yok diyolar ikinci el alsam diye dusunuyorum zebra olanı mi alayım yoksa kopecik olanı mi