Merhabalar sizlere sorum olacak.
Ben 3 bucuk ay oldu sezeryan doğum yaptım 2 gündür baş dönmesi ara ara ateşlenmem ve halsizlik var üzerimde bugünde gece tuvalete gittiğimde böyle koyu kırmızı (siyah denilecek kadar) yoğun pıhtı halinde kanamam oldu başına gelen var mı? Normal adet mi bu ara ara olacak birşey mi yada halsizlik vs. Bi sıkıntı mı var acaba?