Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeğimi emzirdikten sonra sağ göğsümde ağrı oluşuyor. Ağrı gidip geliyor sürekli devam etmiyor. Gün içinde pek olmuyor her emzirme sonrası oluyor. Yaklaşık 1 aydır devam ediyor. Göğüste şişlik sertlik kızarıklık yok. Daha önce mastit oldum hemen ucundan döndürdüm ateşim falan çıkmıştı ama göğsümü hem elle hem makine ile sağarak rahatlatmıştım sonra bir daha olmadı. Şuan bu ağrı neden oluyor sizce bilginiz var mı ? Başına gelen oldu mu ? Geçmesi için neler yapabilirim🥴🤯🤦🏼♀️