Annemlere 1 hafta değişiklik olsun diye geldik 11 aylık bebeğimle başka ilden. Ama söylemediler unutmuşlar sevinçten geliyoruz diye söylemeyi evde 6 kişiler kardeşlerim annem babam hepsi salya sümük grip olmuşlar. Ne yazık ki bebeğime de bulaştı geldiğime de söylememelerine kızdım pişman oldum. Yarın ya da bugün geri eve gitmeyi planlıyorum. Kabızlık için burda doktora gitmiştik çok sevdiğim bir doktor bilgili. İdrar tahlili sonucuna bakacak bugün çıktı enfeksiyonu var kızımın kültür baktılar. O yüzden doktor bakmadan gidemiyorum da. Çok üzgünüm geldiğim kızımı bu hale düşürdüğüm için 😢 babam arabası ile götürecek gelirken de yine şahsi araba ile geldik otobüs kullanmıyorum corona dan dolayı. 15 gün sonra da babişkomuz izne gelecek , bilen bilir Suriye de. Adam ne zaman gelse çocuk hasta oynayamıyorlar 🥺 bebeğimin hali olmuyor bitkin halde şimdi de. Hemen iyileşsin istiyorum. Calpol veriyorum ama ağırlaşıyor hala. Aferin mi versem? Evimiz de serum var gidince serum vericem burnuna şırınga ile. Ne ilaç vereyim kızlar ne yapayım hemen iyileşsin bebeğim 🙁 onu böyle gördükçe kötü oluyor içim vicdan azabı çekiyorum 😭😭 doktor geçen gün parol ve dolven yazdı ama bunlar fayda etmiyor ki.. ne yapsam 😩