Berensln Merhabalar Bebeğim 3 aylık. Sarılıktan dolayı arada nadiren de olsa Dr browns biberonla sütümü sağıp vermiştim. Simdilerde meme reddi yaşıyorum. Tekrar memeye dönmesi için ne yapabilirim?? Lütfen yardım edin…….
Oli Berensln bol bol emzirmeyi deneyin gece ve uykuya dönüşlerde uykudan uyanista emer. Bende ayni seyi yasadim bizimki beni tamamen birakti hala cok cok üzülüyorum. İnsalllh siz oyle bi sonuç yasamazsiniz. İmkaniniz varsa biberonu birakin
Nazenin87 Yatarak emzirmeyi denedinizmi bir de sessiz sakin ortamı . Ben genel de bu şekilde yapıyorum. Ses olunca ve kucağıma alıp emzirince istemiyor kafasını çeviriyor. Zorlayınca basıyor çığlığı
Aysimaaa Biberonu kesinlikle vermeyin unutsun memenizi teklif edin. Bebeğim 8 aylık halen sağarak veriyorum sütümü eskiye dönsem biberonu vermezdim kesinlikle.