Oglumunannesiyim 3 bucuk ayda normal ya yada bizde öyleydi bilemiyorum her 3 saatte acıkır mama yer uyurdu hemenn hatta 8.5aylık oldu kızım ilk gece uykusunu 5 saat uyuyor saat akşam 8de sonra 4 saat aralıklarla uyanıyor mama yiyip dalıyor şuanda ondan uyanığım 😄 ama şimdi bir seu okudum doğruluğunu doktora sorcam 6 aydan sonra çocuklar alışkanlıktan uyanırmış acıktığı için değil seninki küçük daha beslenmesi devam etsin bence ama yinede sen bilirsin