Kuzum malesef ablasindan hastalık aldı öksürüyor gece çocuk Dr olan bı hastaneye gittik Dr öksürük şurubu yazdı acilde hemşireler versin icirin rahatlasın dedi acile gittim çocuk arabada dışarda uyuyordu ilaci yapıp veriyorlar zaten biz iciriyoruz pazarda yapmışlardı hasılı ilacı yaptı baktım pedifenle tatlandırdim dedi insanın basireti bağlanır ya orda sormak aklıma bile gelmedi çıktım icirdim bebeğe yolda aklıma geldi pedifen üç aylık bebeğe ağır değil mi calpol den başka kullanılmaz deniliyordu pazarda verdiler calpol ile verdiler şimdi içim hiç rahat değil bu hemşire neye göre verdi bide konuşurken laf arası demiştim üç buçuk aylık oğlum daha minicik hasta oldu diye 😢 ilacın içeriğine baktım 6aydan küçükler kullanmasın diyor ısrarla sizlere veren oldu bu bu kadar küçükken pedifen bı zararı olmaz inşallah