Arkadaşlar ablama uyup 6. Aydan beri ayakta sallayarak uykuya geçirmeye başladım hep oğlumu tamam öyle hızlı hızlı sallayarak değil fakat özellikle şu dönem beni artık o kadar yormaya başladı ki 19 ayligiz ve gece uyanır hemen oturuyor ayağıma gelip sallamamai istiyor aksi taktirde kiyamett artık dermanım kalmadi bir dönem kendini alistormistom pispis poposina yaparak uyuyordu fakat oglende salaldigin için çocuk yeniden atak diş yok 2 yaş senrom bilmem ne fakat ne yapacağımı bilmiyorum artık eşimde bende çok yorulduk uyandığında hep yanımızda yatmak istiyor geceleri alıyoruz yoksa aman Allahım o sesi bağırması sallayarak saatlerce uykuya geçmesini bekliyorum ve çok uyanıyor artık lütfen bana net uyguladığıniz çözümleri yazın heryerim ağrıyor yaşlı gibi hissediyorum…