Bebito123 Sezeryan sonrası İstmosel olan var mi? Şiddetli adet sancısı görüyor musunuz? Hamile kalabildiniz mi?
BirAlparslanAnnesi Bebito123 aksine senelerdir çektiğim sancım doğum sonrası uçtu gitti.. üstte kalsın
Mommqueen BirAlparslanAnnesi benimde öyle kesinlikle ilkte öyle oldu ama iknciden sonra sancı cekmeye başladım neddnse tabıkı bekarkrn oldgu gibi değil ama var yınede
Bebito123 İstmosel sezeryan dikisinin cep oluşturması demek bunu yaşayan var mı demek istedim yine de teşekkür ederim cevabınız için
SANANE_ONANE71 Bebito123 canim istomel bende de var naptin baya olmus konuna ama cevap verirsen sevinirim.