BirAlparslanAnnesi 111111inci aramalar kısmına larngomalazi yazın yakın zamanda bir arkadaşa baya uzun açıklamıştım otadan rahatçs okuyabilirsinix. Şuan uzun uzun yazamıyorum bebeğimle ilgileniyorum
Elif1150Ecem 111111inci öncelikle geçmiş olsun canım 🤲🏻, benim ilk kızımdada çıkmıştı, çocuk Dr .en erken 1 ,engeç 4 yaşında kendiliğinden geçer demişti, çok şükür ki 🤲🏻4 yaşına gelmeden geçti ,sizde kendinizi üzmeyin geçiyor kendiliğinden 🤲🏻🤲🏻 Allah’ın izniyle…