Bende 6 aylık iken yaptırmıştım.İyiki yaptırmışım.Yeğenim 3 aylıkdı o hiç anlamadı ama oğlum korkmuştu.Çok ağlamıştı acıdan falan değil tanımadığı insanlarsan dolayı.Bir haftaya iyileşti.Hiç zorlanmadık.Ben fito kremde kullanmıştım iz vs kalmsın daha çabuk toparlasın de hiç bir sorun yaşamadık.İnşallah damatlıklarınıda görürüz🙏🏻Şimdiden geçmiş olsun minnoşa