Lavinia_21 sanırım yılbaşından önce annem ben ve 7.5 aylık bebeğim covid olduk daha sonra test yaptırdığımızda bizimkiler pozitif çıktı doktorum bebeğe gerek olmadığını muhtemel atlattığını söyledi belirtiler bir kere kusma ve ara ara ateşin çıkmasıydı bol emzirme mama desteğine devam ettim ek gıda dönemindeyiz ev yapımı yoğurt ve meyve miktarını arttırdım çok geçmişler olsun 🙏🏼