28minikdnym Urasmmom hayır dişi yok ama ben ek gıdaya başladığımızdan beri pütürlü veriyorum herşeyi kendi çiğnemeye çalışıyor yutamadığınu zaten çıkarıyor bence korkmayın bebekler kendni koruyor🌺
28minikdnym Ayazinannesiseyda merhaba akşamları gece maması dediğniz meyveli irmikli mamalar mı? Eğer onlarsa onların yerine sebze yemeği deneyin bide pırasa ıspanak kabak gibiiiii
Ayazinannesiseyda 28minikdnym evet gece yatmadan irmik haşlayıp meyve koyuyorum onu tok tutuyo dört yüz gram alıyor ayda ortalama
Buseeek Ayazinannesiseyda canım 7 aylıkken 6700 dü minyon bi bebek doğum kilosu azdı ben gece maması vermiyorum sadece sabahk kahvaltımız kesin birde öğleden sonra çorba yoğurt mevye genelde muz vs yiyor