İyi geceler kızlar 🌙 benim en büyük hayalim aşçı olmak ki muhtemelen ilerde vana geçicem acaba orda gidebileceğim veya uzaktan eğitim de olsa güvenilir belge veren bildiğiniz kurslar var mı.
Yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar. İlk hedefim ehliyet almak onu yaptıktan sonra kursa gitmek sonra da iş yeri açmak istiyorum. Kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim 💕