Kiziveannesii o seni kaldırır yakında merak etme öğrenmiş olur kötü bişey yok bunda, bende duymuyorum artık rahatladım diye belki, bir buçuk yaşında benimkide kalkiyo bakiyo anneden fayda yok yatiyo yanıma eğer beni kaldırmak istersede yanağıma hafif hafif dokunuyo annii annii diye baktı olmuyo üstümde zipliyo eşim anlatiyo tabi bunları eskiden çit sesine kalkardim şimdi deliksiz uyuyorum