13 aylık bi bebeğim var henüz yürümüyor malesef şu an için bulunduğumuz ilçede doğal gaz yok ve aşırı aşırı soğuk bi yer ben böyle bi soğuk görmedim çok zorlanıyorum yapamıyorum ev işlerine yetişemiyorum çocuğum bi yerlere tutunuyor düşüyo gözümün önümden ayıramıyorum ( sobada bi etken ) işlerim hep yarım yamalak yemeğe bile yetişemiyorum çocuğum tek bi odada sıkılıyor uyku tulumu aldım en kalını 2,7 tog ama onda da rahat edemiyor napcam ben fikir verin lütfen