Deletedmom0023 üç saat emzirdiğim ardından bebeğimin tekrar emmek için ağladığı zamanları hatırladım birden. İkinci aya doğru azalıyo üçüncü ay normale dönüyor.dördüncü ay 3-5 dk emmeye başlıyo.emzirme yastığımı alıp televizyon karşısına geçip saatlerce emziriyodum böyle böyle hiç izlemem dediğim dizileri izler oldum😁nerden nereye oluyorsun
hatta eskiden üç saat emiyodu şimdi 5 dk emiyo diye defalarca kilo kontrolüne götürdüğüm oldu