Hanımlar hamileliğimden beri kırık bir dişim var fakat cesaret edip çektirememiştim. Şimdi bebeğim 3 aylık emziriyorum diş hekimine gidicem çektirmek için ama çekmeden önce antibiyotik yazıp bunu kullan öyle gel mi der yoksa hemen çeker mi? öğrenmem lazım. Bu arada dişim kök diş ve kökte büyük bir iltihap varmış röntgen çektirmiştim öyle dediler.Dişin bir bölümü kırık olduğu için büyük ihtimalle damak kesilecek diş çıkarılıp iltihap temizlecenecek ve dikiş atılacak benim tahminim böyle. Sizce antibiyotik yazıp yollar mı yoksa hemen çeker mi?