Sudee96 Böyle dün sol da bugün sağda sızlamamı diyim ağrımı hafif bir ağırı oluyor yeni başladı. doğum çok güzel neredeyse 0 ağrısız geçmişti normal mi şimdi bu ? Dikişler yara iyileşmiştir 1 ayda gibime geliyor ama
Asl90 Sudee96 daha yeni sayılır arada bu tarz şeyler yaşayabilirsiniz normal merak etmeyin. Üşütünce gerçekten hafif bir ağrı oluyor inanmazdım ama oluyormuş. Kaşınma iyleşme göstergesi derler benimde kaşındığım bir dönem oldu sonra geçiyor.
Sudee96 Yengecanne_ evet akılıma geldi böyle der olanlar ama emzirdiğim için çok dikkat ediyorum üşütmemeye ama belkide kaldırmışımdır hatırlamıyorum 🙈