2 aydir bu sorunu yaşıyorum gecmedi uyurken.emiyor sikinti ykkk gündüzleri ac farkındayım ama iki emiyor birakiyo agliyor doya doya emzirmeye resmen hasret kaldim uyudugu zmaan emziriyorum …Ayakta emzirmeyi denedim yatarak emzirmeyi denedim sessiz ortam vs herşeyi denedim psikolojik olarak bende yiprandim bazen telefindan süpürge sesi aciyorum biraz oyle emiyor ediyorr doktorlar meme reddi bu aylarda olur dedi üstünden iki ay gectii