Selinsak Alparslaninannesii bende2 gün önce aldım şuan için memnunum sızdırma yapmadı sleepy de çok lastik izi oluyordu bunda olmadı
Fidoss Alparslaninannesii ben geçen hafta bebeğime aldım 5 aydır asla pişik problemi yaşamayan oğlum bunu takar takmaz pişik oldu maalesef her bebekte farklıdır tabi
Gltr_2020 Alparslaninannesii Cnm bende demek istedim arkadaşım iki üç tane verdi deyim diye ama birinciyi takmamla pişik oldu keşke hiç denemeseydim. Bide ben her marka bezi denedim hiç pişik olmamıştı bebeğimi ilk pişik yapan bez ben tavsiye etmem
NiIara Alparslaninannesii kullaniyorum once cirtli aldim simdi kulot bezine gectim. Premium soft olani aliyorum cok guzel sleepy yaninda molfix gibi kaliyor
Alparslaninannesii Selinsak prima kullanıyodum bende molfix e geçtim malum fiyatlardan dolayı prima gibi diyolar youtube da bi kaç video izledim iç kısmı prima priemum care gibiymiş bi denesem mi acaba molfix pure softa geçtim ama o da pahalı
Alparslaninannesii Fidoss bende normal mavi paket molfix aldım pişim oldu iç kısmı onun pamuk ya sonra pure softu denedim ama onunda primadan farkı kalmadı fiyat olarak
Alparslaninannesii Eymen_baby1 anladım canım 25 li pakektinden alıp denemek istiyorum aslında ama bilemedim 🌺☺️
Selinsak Alparslaninannesii ben primayı yeni doğduğunda kullanmıştım canım sonrasında hep sleepy ile devam ettim molfıx de kullanmadım canım yani onların karştılaştırmasını bilmiyorum ☺️ Ama bizde şuan için pişik yok bu yeni çıkanı varmış o iyi değil diye okudum yorumlarda bende
Fidoss Alparslaninannesii bende mavi olan molfixi kullandım hiç sorun yaşamadım bence büyük paket alıp paranı çöp etme küçük bir paket al dene bebeğine memnun kalırsan devam et
Merve-21 Alparslaninannesii en beğendiğim bez o olmuştu kilot bezi hele çok rahattı hiç kenar lastik yerleri iz yapmıyordu ve de sızdırmıyor pişik yapmıyor egzaması vardı bebeğimin her bezi kullanamadık ama goon çok iyi geldi