Porsukk çocuk çok kısıtlanıyor mu evde. İlk çocuk mu, yalnız mı büyüyor, eşinizle sizin aranız nasıl bence bunlar hep etkili. İki yaş deyip geçilmemeli. Evet iki yaş sendromu var ama vurma zarar verme davranışlarını bir şeyler tetikliyor olmalı. Benim de iki yaşında oğlum var bir ara çok sinirliydi. Dikkat ettim ben ablasına kızdıkça o da kızıyor, sinirleniyor. sonra kendimi biraz daha kontrol ettim ve dikkat etmeye başladım hareketlerime. Oğlum da unuttu gitti. Yine inatçılık ediyor ama öfke hali yok