27 günlük oğlum . Bugün saçma sancılar girdiği için doktora gittik gece . Doktor su fıtığı karın fıtığı var onlar kendiliğinden geçer korkulacak bişey yok. Ama kasık fıtığı var gibi duruyor dedi. Cuma gelin tekrar bakalım eğer varsa ki yüksek ihtimal var gibi duruyor ameliyat gerektirir dedi. Sakin kalmaya çalışıyorum. Antalya da güvenilir iyi bir doktor önerisi olan var mı alanında uzman . Yarın başka bir doktora da göstermek istiyorum.