Blgn_gze52 5 gün önce anlattıklarınızi geride bıraktık 10 gun boyunca süründüm resmen çocuğum iyi olsun diye önce ben hastalandım sonra benden ona geçti grip burun akıntısı sonra yüksek ateş 38.5 39 a çıktı daha sonra öksürük halsizlik belli bi süre de balgam sorunu yaşadık antibiyotik başlatildi ama kızım da alerjik reaksiyon gösterdi alt tarafı yanık gibi resmen pisik oldu kesmek zorunda kaldım soğuk algınlığı ilac verildi hayla kullanıyorum çok güzel bi ilac ateslendigi aksam hastaneye götürdük dusuremedik çünkü kafada ateş başladı önce sonra ayaklarda soğukluk başladı iç ateş geçiriyordu serum taktirdik 3 saat daha sonra altını açtığımda yarım kilo serum bezine gecmis resmen çocuk işemiş hastalığı çıkartmış böyle durumlarda bol su tuketilmeli ama yemek bile yemeyen cocuga su bile iciremedim ortalıkta büyük bi salgın var hastanelerde hep bu şikayetten geliyo çocuklar hasta bizde ilk dis dedik ama dis değildi bizim de daha hiç disimiz çıkmadi simdi bi akrabam var onun oğlu da 8 aylık aynı şikayetler simdi çocukta başlamış hava makinesi aldik eczaneden evde hava verdik burnunu bol bol temizleyip burun içini çektik yastığına damlatilan damla var coldmix mi ne yeşil renkte o çok iyi deneyebilirsiniz yastığına damlatiliyo bulunduğunuz ortami bol havalandirin İslak çamaşır asmayın bide elktirikli sobalar boğazı kurutuyo odada ki mikrop toz boğaza yapışıp hastalik başlıyo bunada dikkat edin geçmiş olsun 🤲🏻🌸