Kızlar göğüs uçlarım yara diye gümüş kapak aldım. Oda çok süt biriktiyor. Sürekli üstüm islaniyor. Hele emzirirken atletimin yarisi ıslanıyor. Kapaktan dolup taşıyor. Sürekli üstümü değiştirmekten ve kapaktaki sütleri bosatmaktan bıktım. Bu süt nasıl durur? Başka bi sorum da gümüş kapağın içinde biriken süt iyileştirme sürecine faydalı mı olur yoksa uzatirmi süreci? Mantar felan olurmuyum?