Merhabalar
emzik kullanmaya yeni başladık 2.5 aylığız daha 2 gün oldu evdeyken sık vermiyorum ancak çalışıyorum ve durmuyorken veriyorum ve daha çok gece 1 e geliyor ve hala uyumamaya inat ederse emziriyorum önce kucağımda tutuyorum biraz uyuyor gibi oluyor yatağına koyunca ağlıyor oyuncakla oyalıyorum tekrar kucağıma alıyorum baktım uyumayacak 10 dk emzik veriyorum uyuyunca kendinin atmasını beklemeden emerken çekiyorum ağzından. Emzik kullanımı meme reddine sebep olır dediklerinden korkumdan çok az ve kısıtlı zamanda veriyorum bütün gün ağzında tutmuyorum.
sizlere sorum buna rağmen emzikten dolayı sorun yaşayam oldu mu