Ay sonu işe başlayacağım kızım 7 ayına girecek Kayınvalidem bakacak. Bakmasından yana şüphem yok sadece nasıl olacak bilmiyorum. Emiyor kızım ve çalışmak zorundayım (hele bu devirde mecbur) aslında planda yoktu böyle birşey bir anda kısmet geldi ayağıma geri tepmel istemedim açıkçası. Sadece tek endişem ne yapacak bensiz nasıl olacak bilmiyorum. Mesela ilk emeklemedik ilk birşeyler söylemesi bunları ilk kayınvalidem görürse nasıl hissederim bilmiyorum. Birde kayınvalidem biraz gariptir yani nasıl anlatsam ilk birşey öğrense kendini kahraman falan gören bir tip 🤣🤣 ya valla tek düşüncem nasıl ayrılacağım 🥺