Ben oğlum 3 aylikken ikinciye hamile kaldım. Ilk başta bende cok korktum ikinci bir sezeryani kaldirabilirmiyim diye. Doktorumla görüştüm ve 2 sene hamile kalmamak sadece bir tavsiyedir dedi senin gibi çok hamile kalan var dedi. Ve şuan ikinci hamileligim ilkinden çok daha güzel gidiyor. Allah veriyor kolaylığını. Bence başka bir doktora daha danış.