2bebislianni 21 Mart çok şükür çok huysuz değil iştah iyi gece uykusu fena değil ama sırf haraket hep peşinde birileri olmak zorunda çok hızlı emekleyip istediği yere gidiyor ve tutunup kalkıp sıralıyor çok düşüyor 😔😔saniye yerinde durmuyor hep hareket halinde olacak ☺️☺️