miniktosbagam Merhabalar herkese Aranızda bebeği balık sevmeyen var mı. Deneyip de beğendirdiğiniz bir tarif varsa paylaşır mısınız lütfen 🌺
yaprak_34 miniktosbagam çoçuğunuz kaç yaşında bilmiyorum ama , dr. Balık yemiyorsa badem yedir aynı hesap demişti bana 🤷♀️
Laylaylaylaylom miniktosbagam çupra yi zeytinyağı tuz ile ovuyirym içini disiniz içine birkaç dilim limon yanına patates dilimleri at fırına çok lezzetli oluyor belki balogin çeşidi de etkiliyordur ben kızıma birkaç kere somon denemiştim pek hoslanmwdi çupra hamsi barbun sever
miniktosbagam CaglaC çorbasını nasıl yapıyorsunuz sebzeli falan mı. Hiç denemedim bi tarif önerisi varsa çok iyi olur valla 🙈
miniktosbagam 75kinalikuzu benimki de 2 yaşında. Hiç yemiyor diyemem ama çok çok az yiyor örnek veriyorum hamsi mesela 3 4 tane anca yiyor o da oyalayarak.. Balık yağı hangisini kullanıyorsunuz
miniktosbagam yaprak_34 aaaa bunu duyduğuma çok sevindimm 🤩 2 yaşında. Badem çok sık yediririm çok sever kuruyemişlerin hepsini 😁
CaglaC miniktosbagam havuç patates soğan bi dış sarımsak varsa kereviz yaprağı kaynatiyorum ayri yerde de artık ne balık alırsanız onu defne yapragiyla kaynatiyorum en son hepsini birlestirip çok az zeytinyağ tuz ve bizzztttt 😊
miniktosbagam Laylaylaylaylom bi tek çinekopu biraz biraz yiyor onu deneyeyim fırında dediğiniz gibi 🙏🥰
Mircet miniktosbagam kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama benim kızımda sevmiyordu çöp sislere batırarak hamsi kızartırım kendimiz için yapmıştım merak edip yedi ve beğendi şuan yiyebileceği her balığı yer 😂 fırında limon ve kekikle tereyağıyla pisiriyorum
miniktosbagam CaglaC yaa bayılıyorum bu foruma. Ne tatlısınız çok güzel tarifler geldi sizinki de öyle çok teşekkür ederim, deneyeceğim mutlaka inşallah sever🤩🌺
miniktosbagam 75kinalikuzu ocean d vitamini ve demir ilacını kullanmıştık güzel bi marka. Aklımda bulunsun bu tarifleri de beğenmezse bakcam artık 😅 teşekkürler 🌺
merveabla Ben hiç bi şekilde yediremedim. Çareyi balık yağında buldum easyfishoil mavi kutulu olanı kullanyoruz çok severek kullanyo.