Merhaba anneler..
Kızım 17 aylık hala yumurtaya tepki veriyoruz. Artık kahvaltıda ne vereceğimi şaşırdım. Uzun bir süre yulaflı muz, yulaflı elma , yulaflı bilmem ne diye gitti. Arada tost yapıyorum, kaşarlı patates yapıyorum.
Sadece domates, labne , zeytin versem doymayacak. İlla yanına bir alternatif lazım 🥺
Siz neler yapıyorsunuz?