İyi geceler güzel anneler size bir şey danışmak istiyorum ilk defa başıma geldi kızım 3 ay 23 günlük normalde meme+mama devam ediyoruz sabahları kalktığında ve akşam yatarken 120 cc gün içinde ise 90 cc mama içer gündüzleri 3 saatte bir beslenir en son akşan 21:00 da 90 cc mama içti saat 00:00 da emdi 120 cc içti ağladı tekrar istedi diye düşündüm tekrar 30 cc yaptım bitti yine ağladı tekrar 30 cc yaptım yine içti ilk defa 180 cc içti ayrıca bugün sma içiyor normalde aptamil içerdi mama değişikliği yaptık smaya geçtik bugün gün boyu sma içti yani çok mu verdim acaba yada mamadan mı ben anlamadım şu an