Kızlar 32 günlük bebeğim var. Normalde kısa kollu iç zıbın, alt pijama üst pijama ve yelek giydiriyorum. (Yelek örgü yelek ve uyurken çıkarıp uyandığında giydiriyorum) bugünden itibaren hava çok soğumaya başladı. Evim 23 24 derece genelde ama ne biliyim acaba üşür mü diye endişeleniyorum. Nasıl giydirmeliyim ?