kızlar 22 aylık kızımı dünden beri sütten kestim. Sabır taşı almıştım doğru zamanı bekliyordm ta ki dün meme ağzındaykn çıkartp wc gidip gelmemle ağlama krizinden ve gece sabaha kadar uyutmamasıyla bir anda sabır taşını sürdüm sonra içmedi. Hala içmiyor gece biraz kriz oldu atlattık bu gece bakalım nasıl olacak..
Asıl sorum göğüslerim berbat durum aşırı ağrı ve taş gibiler.. Azıcık elimle boşalttım mecburi.. Göğüslerime ne yapmam lazım bilenler yazabilir mi ? Bazıları hiç elleme diyor kendi kendine kurur(ama aşırı sert,dolu,ağrılı)
Bazıları da birazcık boşalt diyor..
Bilemedim ?