basaktpe12 valla bence 1 yaşından ön hazırlıklara başlamak en güzeli. Evet doktorlar 2-3 yaş diyorlar falan ama bebeklere de yazık değilmi, sonuçta rahatsız edici bişey bez. Zaten 1 yaşını doldurmuş bi bebek gayet anlıyor herşeyi, yavaş yavaş alıştırmak mümkün. Sadece sabır gerek ve tabi zorlamamak. Ben en geci 18 aya kadar tamamen bezden çıkarmaya çalısacam, umarım yapa biliriz.