Yasecanik ben 2 aylik yapmıştım. Hediyelik olarak yasin kitabı tespih ve lokum dagittim. Masa süsleme vs. yapmadım. Pilav,et,ayran,börek,zeytinyağlı sarma ve baklava ikram ettik. Bebeğime üzeri taşlı prens yazılı krem renk hastane çıkış seti vardı tulumunu ve patiklerini giydirdim çok tatlı oldu, kaftan gibi takımlar çok abartılı geliyor bana. Bende delik işi bluz ve pantolon gitmiştim bu şekilde.