Buse_efe Merhabalar bebeğim 2 aylık ve asla emmiyor sağyıp veriyorum sütümde az aynı zamanda mama takviye ediyorım hipp marka alıyorum ama 5 gün anca gidiyor uygun olup aynı zamanda iyi olan bir mama varmı memnun kaldığınız
Meryeeem10 Buse_efe bimde satılıyor bebevita 45 50 tl civarında çok memnunuz ayrıca e bebekte de var 36 tlydi en son şuan ne kadar bilmiyorum
Serpil4321 Buse_efe canim eds yontemini denedinmi oyle hem mama emer hem seni sutunde cogalir sondayla eds yontemi yaz internete
Buse_efe Serpil4321 denemedim hiç bi şekilde ağzına almıyor göğüsümü 🥺 bende sağyıp veriyorum ama eskisi kadar çok yok sanki sütüm