Aryakuzu Benim kizim 2 bucuk aylik ve sürekli emdikden sonra hemen kakasini yapiyor ve kusuyor acaba sütüm yaramiyormi diye düsünüyorum artik düsük kiloyla dogdu ve sadcee 5-7 dakika arasi emiyor hemen kakasini ve kusmasi normalmi sizce
Ladyofdark Eğer pütürler varsa çökelek gibi sorun yok ama direk süt olarak kusuyorsa alerji ya da reflu olabailir 😑
Gulbeyz Aryakuzu o aylarda brnim bebegimde her beslenmeden sonra kusuyordu ama kaka yoktu istersen bi doktora götür canım umarım bişeyi yoktur minigin
Aryakuzu Gulbeyz 2500 gramla cikdik doktordan suan 5,5 kilo civarinda 2ay 22 günlük kendini cabuk topaeladi dedi doktorlar ama yinede yasitkarina göre daha ufak tefek bisey ama sanirim genetik bende minyon tipliyim