Nurikooo Merhaba anneler, kızım 6.5 aylık sol göğsünde nohutdan az küçük Bi sertlik var , yaşayan var mı?
Elifsenaveannesi Nurikooo evet canım. Kızım şimdi 2 yaşında emmiyor ama emerken şişerdi. Sen emzirdikçe bebeğin de göğsünde süt birikirmiş öyle demişti yanlış hatırlamıyorsam doktorumuz. Ufal ufak masaj yapabilirsin canım.
Elifsenaveannesi Nurikooo benimde kızımın sağ tarafta olurdu hiç korkma ya sütünle ya da bebek yağıyla biraz ovalarsan kendi kendine geçer canım Allahın izniyle inşallah