melekanesi Kızlar 2 aylık aşımızı olduk bugün. Kızım çok huysuzlaştı. Uyuyamıyor da. Ateşi bazen 37 ye yaklaşıyor. 37,5 gördük. Calpol verdim ama çıkarttı, istemiyor. Ateşi yükselirse süte koyup versem olur mu?
Kadifemsii melekanesi ilaçların başka sıvılarla karışmaması gerek ki bahsettiğinizde sıvı halde bi ilaç . Bilmiyorum üstte kalsın ama doktorunuza sormanız daha sağlıklı olur ve doktorumuz ateş 38 olmadıkça ateş düşürücü vermeyin vücudu savaşsın der hep . Geçmiş olsun
Annesirintugceuzun melekanesi Yargılamak gibi algılamayın lütfen. Süt veriyor musunuz? Yoksa mamasına mı katmaktan bahsettiniz? Şırınga veya çay kaşığı İle denemenizi tavsiye edebilirim. Calpol ü bir şeyle karıştırıp hiç vermedim, bilmiyorum o yüzden. 🤷🏻♀️
Aceranne melekanesi valla kardeşim de çıkartıyordu annemler vişne suyuna karıştırıyordu yine anlıyordu uykulu bile olsa tabi bizimki biraz daha büyüktü ama
melekanesi Annesirintugceuzun yanlış anlaşılacak birşey yok. 😊 Süt veriyorum. Mamaya 1 çay kaşığı kadar koyup vermekten bahsettim. Çay kaşığı ile verdim calpolu ama çıkarttı.
1ana_2evlat Veriliyor. Ama sizin bebek anne sütü alıyor sa gerek yok. Hafif şırınga yada kaşıkla agzina dökün minicik zaten zorlanmazsiniz