Karakuzummm Markete gitmişti eşim bende onun bindiği yere koydum çocuğu eşimin geldiğin görmedim kapıyı açınca yere düştü alnı kanadı çok acile gittik tomografi falan çekildi bişey çıkmadı bişey olmuş mudur
GizemKuzeyKaran Karakuzummm Yüreğini ferah tut onlar melek Allah’ın izni ile birşey olmaZ.Hem Hastaneye de götürmüşsün için rahat olsun.Geçmiş olsun
Minikuzu Karakuzummm geçmiş olsun tomografide birşey çıkmadıysa inşallah birşey olmaz. Kaza geliyorum demiyor maalesef Allah yavrularımızı korusun
Nursenac Karakuzummm uykusunu gözlemleyin normalde uyuduğundan daha fazla uyuyor mu ? Kusma var mı ? Onlara bakın birde düştükten sonra 2 saat bişey yiyip içirmeseydiniz. Eğer uykusu normal kusmasıda yok ise endişe etmeyin . Var ise hastaneye tekrar gidin
Berenikom Karakuzummm ayy çok geçmiş olsunnn. Ne zor bir an.. birşey olmaz Allah’ın izniyle. Çok korkuyorum böyle kafasını taşa vurmasindan
Karakuzummm Nursenac canım delinme falan hiç bir şey olmamış dikişe falan gerek yok dedi kaşı bide alnı kanamış ama neden o kadar kanadı anlamadım yedirip içirebilirsin uyuyabilir dedi
75kinalikuzu Karakuzummm çok geçmiş olsun korkma allahın izniyle birşey olmaz olsa zaten tomografide çıkardı
Karakuzummm Saolun arkadaşlar gerçekten o anki yaşadığım korkuyu anlatamam ve vicdan azabı duyuyorum ben nasıl bir anneyim ya çocuğuma dikkat etmeliydim gözümü bi an üstünden ayırmamalıydım benim yüzümden oldu
Nursenac Olur öyle çocuklar düşe kalka büyüyor malesef sen canını sıkma . Şuan senin moralin yüksek olmalı ki çocukta hissetsin rahatlasın oda bir hengameye girdi