Belisss benimki de 15 günlük aynısı şu an bile göğsümde uyutmaya çalışıyorum ve doktorumuz bından sonra 2 saate bir emzir istese de verme özellikle gece uykusu daha kaliteli olur dedi. Uyanıkken hep aranıyor vermiyorum çok ağlıyor piştiği de var zaten canım gidiyor ya ☹️