Herkese merhaba. Bebeğimin bir türlü geçmeyen uzayan sarılığı sebebi ile çocuk doktoru 24.günün sonunda kan ve idrar tahlili istedi. Kan değerlerinde karaciğer enzim değerleri çok yüksek çıktı. Sonuçları bir profesöre yolladık şu an haber bekliyoruz. Yarın profesörün yönlendirmesi ile iyi bir hastane ve doktor bulup bebeğim ya hastaneye yatırılarak takip edilecek ya da evden. Henüz 24 günlük, çok küçük yavrum. 😔 Neden olduğunu nasıl olduğunu bilmiyoruz sadece dua ediyoruz. Allah rızası için sizlerde bebeğim için dua eder misiniz 🤲🏻 Ona bir şey olursa ben yaşayamam nefes alamam. Kendisinde ya da etrafında kimsede böyle bir şeyle karşılaşan arkadaşlar varsa da benimle paylaşırsa çok sevinirim. 🙏🏻 Şimdiden okuyan, dua eden herkesten Allah razı olsun.