Rukiye-94 Robinson Pilsan tery bery kullanıyoruz.Bebeğim alışma sürecinde evde geçirdi şimdi kış geldi henüz hiç dışarı çıkarmadık.Ama şarj süresi sesi vs gayet iyi.7 yaşa kadar diyor ama bakalım ne zamana kadar binecek.Gayet beklentileri karşılıyor.
[silindi] Robinson pilsan ranger aldik 1 yas doğum gününde 2 yasa kadar heryerjni parçaladı ve pilsan malzemelerini ücretsiz gonderdi :)satış sonrası çok memnun kaldım alırken 12 v almaya özen göster 6v hemen bitiyor aküsü.