Sütüm birkaç damlaya kadar düşmüştü ağlıyordum kendimi yıpratıyordum psikolojim iyice bozuldu bebeğime odaklanamıyordum eds yi çöpe attım sağma makinasını kaldırdım biberonu verdim emzirme danışmanı mamayı azaltmıştı ben yükselttim çocuğumun karnı doydu neşesi geldi rahatladım. Bu gece göğsüm ağrıdı sağdım 5 dk falan su geldi 30 cc ye yakın sonra bi deneyeyim bakayım emecek mi dedim asla eds siz emmeyen bebeğim 10 dk falan emdi ben şok🤯 yarın emer mi bilmiyorum süt yerine su geldi o mu hoşuna gitti onu da bilmiyorum çünkü sütüm baya yağlıydı kaymak gibi of hellppp