Merhaba arkadaşlar. Daha 1 önce balgamlı öksürük ve grip vardı 8 aylık bebeğimde. Antibiyotik, aferin gibi ilaçlarla zar zor 1 haftada atlattık. 1 ay dolmadan yine aynı şekilde hastalandı. Öksürük o kadar fazlaki balgamlı olduğu için ne yediyse hepsini kusuyor öksürürken. Bir öncekindede böyle olmuştu. Üst solunum yolu enfeksiyonu dedi doktor ama aferin ve prospan kullandık 1 haftadır hiçbir faydası yok. O kadar dikkat etmemize rağmen 1 ayda 2 defa aynı hastalığa neden yakalanır? Veya ilaç harici ne yapmam lazım. Öksürüğü beni çok bunalttı. 40 yıl sigara içenler gibi öksürüyor ve midede de ne varsa kusuyor 😔 Önerilerinizi bekliyorum. Birde burnunda akıntı yok. Ama geçmeyen bir hırıltı var.