Çok ağladığında yukarı çıkabilir üşüyünce yukarı çıkabilir devamlı yerinde durmayabilir bu normal. Benim oğluma çok ağladığı bir anda doktor inmemiş testis sendromu dedi sonrasında 2 doktor gördü testisleri yerinde bir problem yok dedi. Bunlara dikkat edip tekrar bakın