Yorgunanne07 ne zMN konusmaya basladı canım. Benım kızım 25 aylık konusmuyor. Mesela babasının fotosunu soruyorum bu kim diyorum baaaaba diyor. Ama babasına hep bana demiyor (bana baa bab) dıuor. Bıse sormak ıstedıgınde bu ne demiyor (bu) diyor. Bir kac defa anne gıbı bıse dedi sonra demedi. Gel diyor ama del gıbı sıyluyor. Bazen yıcek bıse gorunce mama diyor. Bazen meme yok diyorum meme diye aglıyor. Ama emmek isteyince meme demiyor ısaret ediyor. 2 3 gundur kediye tedı gıbı bıse diyor. Baska da bıse yok. Beni anlıyor heerseyı bılıyor ismine doner bakar, sunu yap desek yapar, ısaret parmagı kullanır ama konusmuyor ya vallahi cok uzuluylrum