Aslında oğlum küçükken yani bebekken gibi yani geçen seneler felan 1 yaşını felan geçti zamanlar kelimeler vardı ama herkes saldırıyordu aaa ne diyor ama soluyor sonra işte baya zaman durdu daha sonra su son 1 aydır kelimeler arttri herşey diyor fakat birleştirme yok bazen oluyor tabi anne anne diyor sonra 1 sn sonra mesela al veya aç diyor ama tamanen herşey cümle olarak kuramıyor birleştirip Şubat sonnda 3 yaş diyeceğiz valla bazen diyorum niye geç kaldık bazen diyorum zamanı mı var hep konusuyorum ilgileniyorum sürekli anlatıyorum ama bilmiyorum ki nazar mı oldu zamanı mı var bazendr üzülüyorum bazı çocuklar tamememn konuşuyor felan aslında herşey anlıyor hemen yapıyor ediyor uyguluyor diyor ama cümle birleşme yok ne olur artık benim oğlumda o döneme geçsin için ferahlasn yani bu halinde şükür tabi çok şükür herşey diyor ne desen ama işte ne bilim bilmiyorum içim dökmek istedimmm sizlere sizlerin nasıllar